Folder over palliatieve zorg in Zandvoort

7 april 2021

Sinds maart 2021 is er een prachtige folder beschikbaar over palliatieve zorg in Zandvoort. De folder is speciaal gemaakt voor de inwoners van Zandvoort.

Een constructieve samenwerking tussen gemeente Zandvoort, Hospice Haarlem en omstreken, thuiszorgorganisaties Kennemerhart en Zorgbalans en welzijnsorganisatie Pluspunt heeft geleid tot het opstellen van de folder. Deze 5 partners hebben regelmatig de koppen bij elkaar gestoken om te kijken hoe samenwerking kan bijdragen aan nog betere palliatieve zorg voor de inwoners van Zandvoort. De folder is een van de resultaten van die bijeenkomsten. De folder geeft makkelijk en snel inzicht in wie op welke wijze ondersteuning kan bieden op het gebied van palliatieve zorg en welzijn. Voor het eerst zijn nu alle beschikbare partijen - inclusief contactgegevens - samengevoegd in één overzichtelijk document. Hospice Haarlem kunt u vinden onder Zorg met ‘Verzorging in het Hospice’ en onder Welzijn met ‘Vrijwilligers Hospice bij u thuis’. De verwachting is, dat niet alleen de inwoners maar ook alle zorg- en welzijnsorganisaties in Zandvoort plezier gaan hebben van deze handige folder. [https://www.pluspuntzandvoort.nl/doc/Folder%20Palliatieve%20zorg%20Zandvoort.pdf](link)