Invulling vacature, nieuwe administratief medewerker

28 juli 2020

Het is ons een groot genoegen om u te kunnen vertellen dat wij een waardige opvolger voor onze administratief medewerker Agna van Steenis hebben gevonden! Zijn naam is Henk Franke.

Henk maakt sinds vorig jaar deel uit van het Hospiceteam. Na een start als kok in het kook-team is hij sinds begin dit jaar vrijwilliger in de zorg. We hebben in al die maanden kennis kunnen maken met zijn grote inzet voor en betrokkenheid bij onze organisatie. We zijn blij dat hij ons nu ook als administratief medewerker komt versterken. Bent u geïnteresseerd om Henk wat beter te leren kennen? In de Hospice Haarlem Nieuwsbrief van juni 2020 treft u op pagina 3 een interview met hem aan. Henk zal vanaf 1 september de administratieve taken oppakken. Agna geeft hem alle ondersteuning die nodig is om goede overdracht te waarborgen. Belangrijk voor Henk is dat hij ook als zorg-vrijwilliger kan blijven werken, een wens die wij zeker willen honoreren. Wij verheugen ons op een fijne samenwerking en wensen Henk heel veel plezier in zijn nieuwe job bij het Hospice!