Lezingen over palliatieve- en hospice zorg laatste levensfase

25 september 2024

Op 19 september organiseerde Hospice Haarlem in samenwerking met de gemeente Bloemendaal en Carend een inspirerende lezing in Bloemendaal.

Vanwege de vele aanmeldingen werd op dezelfde dag zelfs een tweede lezing georganiseerd. De sprekers Pauline Jäger, directeur Hospice Haarlem en Sander de Housson, longarts en expert palliatieve zorg, maakten indruk met hun verhaal over het belang van palliatieve en hospice zorg voor mensen in de laatste levensfase. Het was een mooie en inspirerende bijeenkomst die vele positieve reacties los maakte. Met vertrouwen richt Hospice Haarlem zich op de toekomst en hoopt binnenkort een geschikte 2e locatie te vinden om de uitbreidingsplannen vorm te geven en zodoende nog meer mensen in de regio te kunnen ondersteunen.