Ontvangst ‘klantvrijwilligers’ Boekhandel Blokker

1 oktober 2019

Op Dinsdag 17 september hebben wij een aantal van de vrienden van Boekhandel Blokker, die in september 2018 als vrijwilliger mee hebben geholpen met de boekenactie ten bate van ons Hospice, feestelijk ontvangen met een zogenaamde ‘tuinhuisborrel’. Mede dankzij hun hulp is er €10.400,- opgehaald. Dit bedrag hebben we o.a. kunnen besteden aan de inrichting van het nieuwe tuinhuis in de tuin van ons Hospice aan de Zuiderhoutlaan 10 op de grens van Heemstede en Haarlem. Er was zelfs geld over om ook een pergola te maken, die het zicht vanuit het tuinhuis op de parkeerplaats wegneemt en om ondersteunende middelen voor de verzorging van onze gasten te kunnen aanschaffen.

Arno’s klantvrijwilligers hebben ons met deze actie geholpen om onze gasten en hun naasten een beetje meer te kunnen laten genieten in de zo moeilijke laatste fase van het leven. Daar zijn we heel erg blij mee. We willen hen bij deze nogmaals bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Over een paar jaar hopen we er opnieuw voor te gaan. Arno heeft zich hier positief over getoond. En onze vrijwilligers en die van Boekhandel Blokker staan dan hopelijk ook weer te popelen om de boeken voor een zacht prijsje ‘of iets meer’ aan de man of vrouw te brengen. Nogmaals dank aan ieder, die heeft bijgedragen aan dit grote succes.