Hospice huis markiezen in de zon

Uitnodiging lezing Hospicezorg 19 september

24 augustus 2024

De afgelopen weken is er veel media aandacht geweest rondom onze plannen om een hospice in Bloemendaal te starten. De maatschappelijke discussie liep van tijd tot tijd hoog op en de emoties die deze plannen losmaken, benadrukken hoe belangrijk het is om goed geïnformeerd te zijn over wat hospicezorg en palliatieve zorg werkelijk inhouden en welke rol ze spelen in onze gemeenschap. Samen met de Gemeente Bloemendaal en Carend nodigen wij u van harte uit om deel te nemen aan deze informatieve avond, waar deskundigen meer zullen vertellen over hospicezorg en de betekenis ervan. Uw aanwezigheid en inbreng zijn van grote waarde. Volg onderstaande link en wij hopen u op 19 september te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Pauline Jäger
Directeur Hospice Haarlem

(op de foto Hospice Haarlem e.o. aan de Zuiderhoutlaan te Haarlem)